Լավագույն Հրապարակումներ

Հայաստանում խաղողի գինու շուկայի կառուցվածքը ըստ ծագման երկրի | 2024թ․

Հայաստանում խաղողի գինու շուկայում տեղական արտադրանքի մասնաբաժինը կազմում է 73%, որին հաջորդում են ֆրանսիական և իտալական գինիները, համապատասխանաբար 14% և 7% մասնաբաժնով։

ՀՀ խոշորագույն հարկատու ոլորտները | 2025թ․ I-III եռամսյակ

2025թ-ի հունվար-սեպտեմբեր ամիսներին ՀՀ 1000 խոշոր հարկատուների ցանկում ընդգրկված հարկ վճարողների 39%-ի գործունեության հիմնական ոլորտը առևտուրն էր, այդ 392 խոշոր հարկատուներն պետբյուջեի համար ապահովել են 497 մլրդ դրամի եկամուտ կամ ՊԵԿ-ի կողմից վերահսկվող ընդհանուր եկամուտների 25%-ը։ Խոշորագույն հարկատու ոլորտներից են նաև մշակող արդյունաբերությունն ու ֆինանսական և ապահովագրական գործունեությունը, որոնց խոշոր հարկատուները պետբյուջեի համար ապահովել են, […]

ՏՏ խոշոր հարկատուները | 2024/25թթ I-III եռամսյակ

2025 թվականի հունվար-սեպտեմբեր ամիսներին 1000 խոշոր հարկատուների ցանկում ներառվել են 73 ՏՏ ընկերություններ, որոնք պետբյուջեի համար ապահովել են 78 միլիարդ դրամի եկամուտ: 1000 խոշոր հարկատուների ցանկում ներառված ՏՏ ընկերությունները միասին 2025թ-ի հունվար-սեպտեմբեր ամիսներին ապահովել են ՊԵԿ-ի կողմից վերահսկվող եկամուտների 4%-ը։ 73 ՏՏ ընկերությունները միասին վճարել են 11 միլիարդ դրամի շահութահարկ, որի գծով առաջատար Digitain ընկերությունը […]

Մարքեթինգային ինովացիաները Հայաստանում․ ինչքանո՞վ են ընկերությունները «ձեռքը պահում շուկայի զարկերակին»

Հայաստանում մարքեթինգային որևէ ինովացիա կիրառել են ընկերությունների միայն 5.1%-ը, այնինչ ԵՄ-ում այդ ցուցանիշը միջինում 22.8% է։ Համեմատության համար Չինաստանում այդ ցուցանիշը 25.8% է, Թուրքիայում` 42%, Շվեյցարիայում՝ 52.6%, իսկ Ռուսաստանում՝ ընդամենը 1.4%։ Անկախ գործունեության ոլորտից, շուկայից և նույնիսկ մրցակցության առանձնահատկություններից բոլոր ընկերությունների համար մարքեթինգային կարողությունների ձևավորումը և զարգացումը խիստ կարևոր է։ Անշուշտ, այս բիզնես ճշմարտությանը դժվար […]

23.01.18
8 րոպե
Ի՞նչն է հայկական բիզնեսների ցածր մրցունակության պատճառը արտաքին շուկաներում

Վերջին տարիներին մենք ականատես եղանք ԵՄ-Ռուսաստան, Թուրքիա-Ռուսաստան «առևտրային պատերազմների», երբ որոշակի քաղաքական կամ ռազմական դրդապատճառներով պայմանավորված կողմերը միմյանց նկատմամբ կիրառում էին/են առանձին ապրանքատեսակների գծով ներմուծման/արտահանման արգելքներ, ինչը թերևս նպաստավոր պայմաններ էր ստեղծում հայաստանյան արտահանողների համար դեպի ՌԴ ապրանքներ արտահանելու համար (ինչքան էլ, որ ԵՄ և Թուրքիայի արտադրողները զարտուղի ճանապարհներ էին/են գտնում իրենց ապրանքները ՌԴ հասցնելու […]

17.01.18
5 րոպե
Ալկոհոլը Հայաստանում․ ինչքա՞ն են ծախսում և ինչքա՞ն է սպառվում

Հայաստանում դժվար է պատկերացնել ամանորյա սեղանը առանց ալկոհոլային խմիչքների։ Այս տարվա մեր հրապարակումների շարքը որոշեցինք ամփոփել՝ հրապարակելով ակնարկ ՀՀ-ում ալկոհոլային խմիչքների մանրածախ առևտրաշրջանառության (պահանջարկի) վերաբերյալ, միաժամանակ զուգահեռներ տանելով նաև այլ երկրների հետ։ Մանրածախ առևտրաշրջանառությունը Համաձայն ՀՀ ԱՎԾ հրապարակած տվյալների և մեր գնահատումների 2012-2017թթ-ի ընթացքում ՀՀ-ում ալկոհոլային խմիչքների մանրածախ առևտրաշրջանառության միջին տարեկան ցուցանիշը կազմել է մոտ […]

29.12.17
7 րոպե