Լավագույն Հրապարակումներ

ՕՈՒՆ զուտ հոսքերը Հայաստանում | 2021-2025

2021-2023 թթ․-ին ՕՈՒՆ զուտ հոսքերը ՀՀ տնտեսության իրական հատվածում աճել են 2.5 անգամ հասնելով՝ 644 միլիոն դոլարի։ 2024 թ-ին ՕՈՒՆ զուտ հոսքեը բացասական էին՝ -121 միլիոն դոլար, ինչը նշանակում է, որ ՀՀ-ում ՕՈՒՆ գծով ավելի շատ մարում է եղել, քան ստացում։ 2025 թ-ի հունվար-մարտին ՕՈՒՆ զուտ հոսքերը Հայաստանի տնտեսության իրական հատվածում կազմել են 14 միլիոն […]

ՀՀ 10 խոշորագույն ընկերությունները | 2024/2023

2024թ-ին ըստ հասույթի Հայաստանի խոշորագույն ընկերությունների ցանկը գլխավորել է «Երևանի Ոսկերչական Ֆաբրիկա» ՍՊԸ-ն ` 314 մլրդ դրամ հասույթով, սակայն հարկ է նշել, որ ընկերության համախառն շահութաբերության մարժան եղել է ընդամենը 0.37%, 2024թ-ին 10 խոշորագույն ընկերությունների ընդհանուր հասույթը եղել է շուրջ 2.0 տրիլիոն դրամ՝ 12.8%-ով ավելի, քան 2023թ-ին, Բոլոր 10 ընկերությունները արձանագրել են ընդհանուր 354 մլրդ […]

ՀՀ խոշորագույն հարկատու ոլորտները | 2025թ․ I-ին կիսամյակ

2025թ-ի առաջին կիսամյակում ՀՀ 1000 խոշոր հարկատուների ցանկում ընդգրկված հարկ վճարողների 39%-ի գործունեության հիմնական ոլորտը առևտուրն էր, այդ 389 խոշոր հարկատուներն պետբյուջեի համար ապահովել են 323 մլրդ դրամի զուտ եկամուտ կամ ՊԵԿ-ի կողմից վերահսկվող ընդհանուր եկամուտների 24%-ը։ Խոշորագույն հարկատու ոլորտներից են նաև մշակող արդյունաբերությունն ու ֆինանսական և ապահովագրական գործունեությունը, որոնց խոշոր հարկատուները պետբյուջեի համար ապահովել […]

Մարքեթինգային ինովացիաները Հայաստանում․ ինչքանո՞վ են ընկերությունները «ձեռքը պահում շուկայի զարկերակին»

Հայաստանում մարքեթինգային որևէ ինովացիա կիրառել են ընկերությունների միայն 5.1%-ը, այնինչ ԵՄ-ում այդ ցուցանիշը միջինում 22.8% է։ Համեմատության համար Չինաստանում այդ ցուցանիշը 25.8% է, Թուրքիայում` 42%, Շվեյցարիայում՝ 52.6%, իսկ Ռուսաստանում՝ ընդամենը 1.4%։ Անկախ գործունեության ոլորտից, շուկայից և նույնիսկ մրցակցության առանձնահատկություններից բոլոր ընկերությունների համար մարքեթինգային կարողությունների ձևավորումը և զարգացումը խիստ կարևոր է։ Անշուշտ, այս բիզնես ճշմարտությանը դժվար […]

23.01.18
8 րոպե
Ի՞նչն է հայկական բիզնեսների ցածր մրցունակության պատճառը արտաքին շուկաներում

Վերջին տարիներին մենք ականատես եղանք ԵՄ-Ռուսաստան, Թուրքիա-Ռուսաստան «առևտրային պատերազմների», երբ որոշակի քաղաքական կամ ռազմական դրդապատճառներով պայմանավորված կողմերը միմյանց նկատմամբ կիրառում էին/են առանձին ապրանքատեսակների գծով ներմուծման/արտահանման արգելքներ, ինչը թերևս նպաստավոր պայմաններ էր ստեղծում հայաստանյան արտահանողների համար դեպի ՌԴ ապրանքներ արտահանելու համար (ինչքան էլ, որ ԵՄ և Թուրքիայի արտադրողները զարտուղի ճանապարհներ էին/են գտնում իրենց ապրանքները ՌԴ հասցնելու […]

17.01.18
5 րոպե
Ալկոհոլը Հայաստանում․ ինչքա՞ն են ծախսում և ինչքա՞ն է սպառվում

Հայաստանում դժվար է պատկերացնել ամանորյա սեղանը առանց ալկոհոլային խմիչքների։ Այս տարվա մեր հրապարակումների շարքը որոշեցինք ամփոփել՝ հրապարակելով ակնարկ ՀՀ-ում ալկոհոլային խմիչքների մանրածախ առևտրաշրջանառության (պահանջարկի) վերաբերյալ, միաժամանակ զուգահեռներ տանելով նաև այլ երկրների հետ։ Մանրածախ առևտրաշրջանառությունը Համաձայն ՀՀ ԱՎԾ հրապարակած տվյալների և մեր գնահատումների 2012-2017թթ-ի ընթացքում ՀՀ-ում ալկոհոլային խմիչքների մանրածախ առևտրաշրջանառության միջին տարեկան ցուցանիշը կազմել է մոտ […]

29.12.17
7 րոպե
Ի՞նչքան և ի՞նչական գարեջուր ենք խմում Հայաստանում

Այսօր դեկտեմբերի 22-ն, տարվա նախավերջին ուրբաթ օրը, և քանի որ շատերը այս տարի թերևս վերջին անգամ նախատոնական եռուզեռից առաջ շտապում են pub-եր և ռեստորաններ վայելելու գարեջուր, որոշել ենք հանրությանը ներկայացնել մի հատված մեր հետազոտությունից` գարեջրի շուկայի վերաբերյալ։ Արտադրությունը Համաձայն ՀՀ ՊԵԿ տվյալների 2017թ-ի նոյեմբերի դրությամբ Հայաստանում գարեջրի արտադրությամբ (որպես տնտեսական գործունեության հիմնական տեսակ) զբաղվել են […]

22.12.17
11 րոպե