ՀՀ առևտրային բանկերի մարքեթինգային ծախսերը 2018թ-ին

  • 2018թ-ին ամենաշատ մարքեթինգային ծախսերը կատարել է Ameriabank-ը՝ շուրջ 793 մլն դրամ,
  • 2018թ-ին նախորդ տարվա համեմատ մարքեթինգային ծախսերի ամենամեծ աճը արձանագրել է Արմսվիսբանկը՝ մոտ 6.6 անգամ, որին հաջորդում է IDbank-ը՝ 5.5 անգամ, վերջինիս դեպքում աճը թերևս պայմանավորված է ռեբրենդինգով։ Իսկ Converse Bank-ի դեպքում արձանագրվել է բացարձակ մեծությամբ ամենամեծ աճը՝ ավելի քան 319 մլն դրամ։
  • 2018թ-ին նախորդ տարվա համեմատ բանկերի մարքեթինգային ծախսերը աճել են շուրջ 30%-ով, թեև 5 բանկերի մոտ արձանագրվել է անկում։

Ավելի մանրամասն տեղեկատվության համար կարող եք անցնել հետևյալ հղումով՝ http://bit.ly/2GmKlHG